annejannink.reismee.nl

Island Bali

Lieve Familie & Vrienden,

Hier een klein berichtje uit Bali.
Zoals de meeste al wisten ben ik voor een kleine 3 weken thuis geweest en ben zaterdag 26 April weer vertrokken richting Bali. Ik ben zondagavond 27 April veilig aangekomen in Bali, met de taxi opgehaald en naar Ubud gebracht. Ten eerste wat is dit een mooi eiland, vanuit de taxi heb ik mijn ogen uitgekeken. Op elke hoek van de straat was wel wat moois te zien.

Afgelopen week ben ik begonnen met Engelse les te geven aan de kinderen hier in Ubud. Ik was moeilijk om deze kinderen les te geven. Ik had de laagste niveau en de kinderen herhaalde alles, maar onthouden eigenlijk niks. Dus deze week was het veel herhalen van woorden voor deze kinderen. In de loop van de week zag je er gelukkig wel verbetering in. Dus dat gaf een goed gevoel.

Van het weekend zijn we maar Kuta geweest, een plaatsje aan de kust. Heerlijk aan het strand gelegen en aan het zwembad. Een lekker relax weekendje aan het strand dus.

Aankomende week ga ik Ubud en de omgeving verkennen. Naar de monkeyforest, de watertempel en nog veel meer leuke dingen. Hier heb ik ontzettend veel zin in.

Het is een kort verhaaltje geworden, maar zal snel weer een berichtje plaatsen.
De foto van afgelopen week en weekend zal ik er snel opzetten.

Heel veel liefs,

Anne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!