annejannink.reismee.nl

Het backpacken kan beginnen :)

Hai Allemaal,


Hier een klein berichtje vanuit de Gili Island.


Afgelopen vrijdag heb ik het vrijwilligerswerk in Bali afgerond. Zaterdagochtend ben ik met een groepje richting het oosten gegaan. Tijdens de reis richting het Oosten was weer ontzettend veel te zien. Onder andere 'The Elephant Cave', ' The Batman Cave' en 'De watertempel. Ontzettend mooi om allemaal te zien. Na een lange reis richting in een klein dorpje gestopt voor een overnachting. De volgende morgen vroeg opgestaan want ik moest de boot vanuit Phangdang Bai pakken richting de Gili Islands. Na een boottocht van 1 1/2 uur aangekomen op Gili Trawangan. Wat is dit een prachtig eiland. Maandagochtend begonnen met mijn Padi Open water course en afgelopen woensdag met vlag en wimpel geslaagd. Ik heb in deze 3 dagen vier hele mooie duiken gemaakt. Veel kunnen zien van de onderwater rondom de Gili Islands. Veel schilpadden gezien, veel gekleurde vissen en prachtige coraalriffen.


Afgelopen dinsdag is het meisje waarmee ik aankomende 4 weken mee ga samenreizen (ontmoet bij het vrijwilligerswerk) aangekomen op de Gili Trawangan. Vandaag een snorkeltour gedaan, waarbij we weer mooie coraalriffen zagen en veel visjes. Toch geef ik mijn voorkeur aan het duiken, hierbij zie je zoveel meer. Dus het plan is om in deze 4 weken nog een mooie duik te gaan maken.


Morgen vertrekken we voor 5 dagen naar Lombok. In Lombok beginnen we bij Singinni, daarna reizen we door naar de mooiste watervallen van Lombok, en doen we een nachtklim op de vulkaan van Lombok. Na Lombok vliegen we samen naar Java voor een reis van ongeveer 10 dagen. We beginnen in Jarkarta en reizen door naar beneden. Hier pakken we dan weer de boot terug naar Bali. Daarna nemen we de bus door het westen van Bali en het plan is om hier nog te stoppen bij het Natuurreservaat voor een paar dagen.


Daarna zit de reis er al weer bijna op. Ze zeggen altijd als je plezier hebt, vliegt te tijd. &dat is helemaal waar. De tijd vliegt hierom, maar we genieten elke dag van alle mooie dingen die hier te zien zijn.


Tot snel weer allemaal.


Heel veel liefs uit Gili Island Trawangan.


x Anne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!