annejannink.reismee.nl

Bali

Hoi Allemaal,

Het is eindelijk gelukt om alle foto's van afgelopen 2 weken op deze blog te zetten. Hopelijk kunnen jullie met de foto's een beetje meegenieten.


Afgelopen maandag ben ik naar de Monkey-Forest & de lokale markt in Ubud geweest. In de Monkey-Forest liepen alle apen gewoon los, ik moest wel goed op mijn tas passen. Want deze apen pakken alles wat vast en los zit. Maar wat was het geweldig om deze apen zo in het wild te zien. Ontzettend mooie beesten.


Dinsdag heb ik een grote wandeling gemaakt door Ubud en de omgeving. Veel rijstvelden gezien en vaak gestopt bij lokale winkeltjes. Donderdag heb ik meegedaan aan een cursus Batik Painting. De Batik Painting is heel populair hier in Ubud. Bij deze cursus kan je op een wit doek je eigen tekening maken en dan inkleuren met een soort waterverf, uiteindelijk is het een mooi doek geworden. (helaas nog geen foto's van).


Vandaag ben ik naar de Holi Water Tempel geweest, dit was een indrukwekkende tempel. Hierbij moest je traditionele kleding aan en bij elke waterspuit een wens doen en dan kopje ondergaan. Ze geloven hier dat dan je wensen uitkomen, we zullen zien :).


Aankomende weekend ga ik richting het noorden. Naar Lovina, waar je dolfijnen kan zien. Tijdens de reis stoppen we bij verschillende bezienwaardigheden zoals watervallen, rijstvelden, koffieplantages. Wordt weer een leuk en druk weekend.


Spreek jullie snel weer.


Veel liefs uit Bali,


Anne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!